Bányászkör Instant Túrák

banyaszkor

banyaszkor

Bányászkör instant tematikus túraút létrehozása 2. fejezet

2020. augusztus 11. - Fődíszpinty

Jó szerencsét!

img_20200716_152809.jpg

Szabadtéri oltár Pélifölszentkereszten.

 

Egy kedves barátomat kihagytam a gazdasági tanácsadóim sorából Ő meg olyan, hogy figyelmesen olvas. Köszi Ákos!

Az előző poszt

https://banyaszkor.blog.hu/2020/05/15/0_bejegyzes_786

folytatása.

4. lépés

Önkormányzati kör. Minden olyan település önkormányzatát felkerestem amelyet érint a nyomvonal. Volt polgármester akivel személyesen, volt akivel telefonon, volt akit email-ben /tudtátok, hogy általában polgarmester@településnév.hu címen mindenkit el lehet érni?/ találtam kapcsolatot. Van ahonnan szóban van ahonnan írásban kaptam támogató nyilatkozatot. Ellenállással nem, annál nagyobb támogatással találkoztam. Itt-ott felmerült óvatosan a , "de ki fogja fezt finanszírozni" kérdés. Amikor a pályázati forrásbevonást emlegettem sorolták a lehetőségeket. Hurrá.

5. lépés 

MTSz, Pilisi Parkerdő, Duna-Ipoly Nemzeti Park Gerecsei Tájvédelmi körzet, Kormányhivatal Környezetvédelmi osztály. Szinte kézről kézre adtak. Gyakorlatilag 2 hét alatt mindenhonnan megkaptam a támogató leveleket. A kormányhivataltól 4 oldalas jogszabály magyarázattal együtt. Hurrá

Végtelen lépések sora:

Innentől lólépésben közlekedtem. Személyes találkozók, telefonok, levelek. Most 125 levélnél áll a számlálóm, a személyes és telefonos beszélgetések száma közelít a végtelenhez :).

A lelkesedésemet egyre fokozta, hogy nagyon sok szakmájához magas szinten értő, segíteni akaró embert ismertem meg. Volt köztük polgármester, erdész, turisztikai szakember. Idős bányász vezetők, bányászok. Hozzájárulásuk nélkül nem írhatom le a nevüket. De ezentúl meg fogom kérdezni mindenkitől megemlíthetem-e név szerint itt-ott.

A magam által kitalált menetrend bevált, mindig tudtam hivatkozni valakire, vagy valamely levélre az újabb és újabb találkozásaimon.

Az egyik legjobb mondatot a héten kaptam a csolnoki Bányamúzeum egyik vezetőjétől. Talán az elsők között volt akit áprilisban a karantén után megkerestem a terveimmel. Meglátogattam Dezső bácsit, mutatom a kész érmetervet, meg az épülő honlapot. Bólogat, mosolyog majd így szól:

" Csaba az elmúlt években sok ember állított be különböző tervekkel, ötletekkel hozzánk, de mindig elfogyott a lelkesedés mire a megvalósításhoz értek volna. Maga nem ezek közé tartozik. Úgy látom ebből tényleg lesz valami. Köszönöm."

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszkor.blog.hu/api/trackback/id/tr6116116178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása