Bányászkör Instant Túrák

banyaszkor

banyaszkor

Bányászkör instant tematikus túraút létrehozása 1. fejezet

2020. május 15. - Fődíszpinty

Jó szerencsét!

Ide vezet ha elgurul a gyógyszer....

A lenti bejegyzés végén, tettem egy kijelentést miszerint:

"De ennek a szabályos, engedélyezett létrehozása bőven túlmutat az én lehetőségeimen. "

https://diszpintyekakeken.blog.hu/2020/05/08/turak_karantenon_innen_es_tul

Ha az ember gyereke a saját fülébe tesz bogarat. Zizegett az a bogár, nem hagyott nyugodni. Úgy döntöttem nekivágok, aztán meg ha olyan akadályba ütközök amit nem tudok se átugrani, se megkerülni, akkor feladom.

Kitaláltam magamnak egy utat /haha/, amit lépésről-lépésre terveztem végigjárni. Gondoltam ha ezen végigmegyek a végén még akár lehet is belőle valami.

1. lépés

Az eddigi túráimon felderített emlékhelyek, természeti látnivalók egy körtúrára való felfűzése.

img_20200606_143013.jpg

Sajnos vannak vállalhatatlan körülmények között lévő utak helyek, amiket nem lehet felkeresni. Magam is megdöbbentem, hogy ennek ellenére inkább a bőség zavarával küzdök. Kialakult egy kb. 30-35 kilométeres kör. Alaptervnek jó gondoltam.

2. lépés

Kedves nejem volt az első, minden titkom tudója. Támogatása nélkül ez esélytelen. :). Azt mondta:

- Gondoltam, hogy a Kékkör befejezése után sem fogsz nyugodtan ülni a babérjaidon. Csináld :)

 

Olyan ismerőseim, barátaim tanácsát, véleményét kértem ki, akiknek a szava számomra fontos és hiteles. Van köztük túrázó /Gábor-Zoli-Zsuzsi-Tamás/, van gazdasághoz-joghoz értő /Tamás/, valamint a helyi viszonyokat jól ismerő /Zoli/ cimbora.

Egyöntetű lelkesedéssel álltak a terveim mellé. Hurrá. Segítséget ígértek, ha elakadok. Hurrá.

3. lépés

Vajon létezik-e már a környékünkön ilyen vagy hasonló kezdeményezés. A netes nyomozás után, ami nemleges eredményt hozott, megkerestem a környékbeli természetjáró, kerékpáros valamint bányász hagyományőrző egyesületeket. Sok van. Ismét támogató megnyilvánulásokat tapasztaltam. Egy hasonló kezdeményezésről kaptam információt. Néhány éve a dorogi OMBKE / Országos Magyar Bányászati és Kohászati Egyesület dorogi szervezete elkészítetett egy tervezetet Márkkal egy szimpatikus csolnoki kisvasútmániás / már tetszik, hiszen mániás!/ aktivistával. Vele rögtön találkoztunk, elmondta a körülményeket, valamint azt, hogy a létrehozásba beletörött a bicskájuk. Na ez nem volt jó hír. Megegyeztünk egy szoros együttműködésben.

Fejezet vége.

Folytatása következik

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszkor.blog.hu/api/trackback/id/tr5415696688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása